bogomslag til den tyske udgave af Flyvere på Himlen

Bogen udkommer på Peter Hammers Verlag, det synes jeg er meget skønt, da det er de samme som udgiver et af mine forbilleder Volf Erlbruch's bøger. Oprindelig var "skyen" foroven sort, men det mente man var lidt for hårdt for det Tyske bogmarked, så jeg har lavet den om til blå med gul skrift. Og da jeg insisterer på at have fingrene med i ALT hvad angår denne bog, måtte jeg til at håndtegne tekst på tysk. Derfor ved jeg nu også at i Tyskland læser man OP-ad på bogryggen, hvorimod i Danmark læses NED-ad. Ach so!

I øvrigt er den danske udgave Flyvere på Himlen blevet udvalgt (sammen med nogle andre bøger) af Kommiteen for Årets Bedste Bogarbejde og bliver udstillet på Kunstindustrimuseet. Udstillingen åbnes d. 20. maj kl 17 og forskellige hæderpriser bliver uddelt. Jeg vil tro der er åbent for alle, og håber på et glas champagne!

Kommentarer