"Hvad så Vilmer" er udkommet.



Ny ungdomsbog på gaden, skrevet af Mads Heinesen, se beskrivelse her:

http://www.rosinante.dk/Books/9788763811590.aspx

Jeg har arbejdet med illustrationerne hen over vinteren, det har været en rar og ret smertefri proces. Jeg har skullet sætte mig ind i hvordan det er at være 12-13 år og så ramme denne alder præcist i tegningerne. Der skal ikke ret meget til før de ser lidt for gamle eller lidt for unge ud. Jeg er også blevet tvunget til at nuancere mine drenge typer mere end jeg har gjort før, jeg har nok en tendens til at tegne den samme dreng altid, men nu skulle der være tre forskellige drenge med en vigtig rolle i historien. Den ene af drengene ligner min lillebror som han så ud i den alder. Børn i den alder følger jo moden, så jeg er ret spændt på hvornår tegningerne virker gammeldags.

Kommentarer